Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • По технически данни от E-learn, предни и задни трябва да са еднакви - 2,3.

    При преобладаващо каране с високи скорости, препоръчват налягането да се вдигне с 0,3 bar а при зимни гуми - с 0,2.

    До посочените от мен по-горе стойности съм стигнал експериментално, отчитайки комфорт и добро поведение на пътя.
    Колата се кара предимно ненатоварена и при по-високо налягане и каране по паваж, пломбите ми тръгват да падат


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Имам 5 помпи и два манометър и никой не показва едно и също с другия. Приел съм единия за еталон и по него калибрирам другите. Така че едва ли знаем какво е точното налягане.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • Всяка 166 подскача странно по неравности.
        С по-високи гуми не е толкова осезаемо, но пак ми се струва скоклива, след като се кача от друга кола.
        Просто тази кола не е за тези "пътища".
        През леки неравности и паваж вози доста приятно.
        Но не поема сериозни неравности така както 164, Е класа, БМВ 5, или А6.
        Може би като не си я карал две години, малко си позабравил как се държи.
        Свиква се в някакъв момент.
        А ако ти бие конкретно задницата леко настрани - разбит или нерегулиран заден мост.
        С това обаче не се свиква.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • Моята по скоро стои ниско и тежко и не бих казал, че подскача.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • Покарал съм доста, и бензинови, и дизелови, и преди, и след фейс. И с напълно здрави, и с потрошени окачвания.
            Досега не съм карал такава, която да поема неравностите както аналозите в класа, които вече изброих.
            Но твоята може и да е уникат, знам ли, без да съм се возил.
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
              Покарал съм доста, и бензинови, и дизелови, и преди, и след фейс. И с напълно здрави, и с потрошени окачвания.
              Досега не съм карал такава, която да поема неравностите както аналозите в класа, които вече изброих.
              Но твоята може и да е уникат, знам ли, без да съм се возил.
              Като самолетоносач е. Не помръдва. Преди години минах с 90 през дупка предна дясна направо се взриви и пак не помръдна, не се отклони и на сантиметър
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                Всяка 166 подскача странно по неравности.
                С по-високи гуми не е толкова осезаемо, но пак ми се струва скоклива, след като се кача от друга кола.
                Просто тази кола не е за тези "пътища".
                През леки неравности и паваж вози доста приятно.
                Но не поема сериозни неравности така както 164, Е класа, БМВ 5, или А6.
                Може би като не си я карал две години, малко си позабравил как се държи.
                Свиква се в някакъв момент.
                А ако ти бие конкретно задницата леко настрани - разбит или нерегулиран заден мост.
                С това обаче не се свиква.
                T'ва е ясно, играли сме го филма - не става дума за задницата
                Просто с по-меки гуми (под 2!!) отпред просто не помръдваше при 'бързи' завои, рисуваше дъгата без никакви корекции
                За неравностите е ясно - аз си я харесвам точно такава (може би и затова я подкарах пак - още веднъж благодарско на Бончо 164тд!)
                166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                x145 1.6 boxer

                Comment


                • Твърди гуми разбиват окачването
                  ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                  Comment


                  • Някаква идея къде да бодна това? Между двете USB има волтметър светещ в зелено. Около скоростния лост няма място и дълбочина.
                    Attached Files
                    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                    Comment


                    • Това до колкото знам го пъхат в запалката и си зареждат телефоните с него
                      sigpic
                      Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                      АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                      АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                      Comment


                      • Аз подвижно и в момента ползвам. Това е за монтаж, но не намирам място. Замислям се дали да не е в капака на горната жабка. В капака на пепелника също може, но оттам до стъклото ще трябва дълъг кабел и ще е неудобно.
                        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                        Comment


                        • Ми тогава вътре в горната жабка. Хем няма да се вижда , хем ще е удобно. Може и на затворена жабка да го ползваш, без да разваляш фасона.
                          sigpic
                          Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                          АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                          АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                          Comment


                          • Колеги, кой е бушона за запалката? Онзи ден включих компресора в нея и до там. И ми прави впечатление, че след този случай радиото работи само на контакт. Нали дисплея светва и радиото се включва на положението на контактният ключ преди това на контакт?! Е сега се включва в това положение само като натисна "врътката" на вътре. Идеи?
                            Алфа...всичко друго е компромис!
                            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                              Колеги, кой е бушона за запалката? Онзи ден включих компресора в нея и до там. И ми прави впечатление, че след този случай радиото работи само на контакт. Нали дисплея светва и радиото се включва на положението на контактният ключ преди това на контакт?! Е сега се включва в това положение само като натисна "врътката" на вътре. Идеи?
                              F7 (10 амперов) третия отляво надясно на втория ред. И радиото ти ще се оправи, като оправиш бушона.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от danchev63 Покажи съобщение
                                Ми тогава вътре в горната жабка. Хем няма да се вижда , хем ще е удобно. Може и на затворена жабка да го ползваш, без да разваляш фасона.
                                Продължавам с опитите. Пробих жабката отвътре и изрязах една пластмаса отзад. Уредът е по-дълъг, а има още една пластмаса отзад , която не знам дали не е въздуховод. Някои ако знае да каже, моля. Ето снимки.
                                Attached Files
                                166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                                Comment

                                Working...
                                X